countdown till my graduation day..=)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Thursday, July 28, 2011

Thanks to my beloved housemate...=)

Thanks for the treat Siti Sofia a.k.a as Oppie!!...^_^

My world just feel being blessed...I feel that Allah love me more,,more,,and more... Actually,,ni'mat dunia is not wrong,,but it becomes wrong when we become greedy, liars, and misused all what Allah has gave us..
Hu2..thanks to my lovely housemate,,Siti Sofia,,sbb belanje makan malam!..thanks for the treat sayang!!!...^_^ I'm really appreciating it....dpt sdkt lbh baik dari xde langsung...tq!!!..hu2...>_<""
Hu2...only Allah knows how i feel grateful towards this present...May Allah bless u honey,,my dear friend...:)thanks again!!...a thousands appreciation from me!!...^_^

Sophia...:)




Side crispy-Toast bread+ margerine


Sophias'-Spaghetti Carbanora

& Peach flate (Dessert)

Mine-TAmeek Samak(Sweet Sour Fish Fillet)

~Together with rice~

thanks sbb belanje akk makan2 dekat GreenCorner Restaurant ye siti sofia?? pikir byk kali nk mkn2 kat situ...terharu ni..huhu..mekasih!!!...^_^ sumpah sedap..thanks!!
(p/s: x sabar ni nk menyambut ramadhan...x sabar nk tgk suasana ramadhan dkt mesir ni...mesti meriah mcm thn2 sblm ni..rase mcm raye kat malaysia plak..wuhu...but then,, bkn ramadhan yg dinnti,,tp,,keberkatan dn kelebihan ramadhan tu yg dicari2....moga mndpt berkat Illahi....~)

3 comments:

hAniEy IzhAr said...

waaa.. bile opie nak banje kite plak???

Unknown said...

haha..suruh dia belanje time birthday korang..xpe... suruh dia belanje nnt...hehe...;)

anumuchan said...

wah bestnya makanan..sedap2 semuanya..

btw, kalau dkt jepun, cop kedai halal tu mmg xde la..biasa kami makan seafood je..kalau ayam daging tu mmg xmkn la..

selamat berpuasa